Nieuwsberichten

Eerste Pinksterdag 2018: Wandele naor Schandele

Wat een prachtige dag om voor het goede doel, waaronder Hospice Mariaweide, te wandelen langs de prachtige route die door de organisatie was uitgezet. Ruim 1350 wandelaars die respectievelijk 8, 16 of 24 km liepen!
Verschillende vrijwilligers van Hospice Mariaweide liepen ook mee.

Teamleidster Christine van Heur en bestuurslid Inge van der Lande liepen samen de 24 km en mochten aan het einde van de wandeltocht een cheque in ontvangst nemen van maar liefst € 2500,-. Totaal werd er die dag € 5250,00 bij elkaar gelopen voor Hospice Mariaweide.

Een donatie, los van de opbrengst van de wandeltocht, van coöperatie Nh1816 Verzekeringen vanuit de samenwerking met twee lokale advieskantoren Jos Bartels Financieel Advies en Volino. Heel hartelijk bedankt voor deze mooie gift!

Ook de organisatie van Wandele naor Schandele willen wij heel hartelijk bedanken voor dit mooie initiatief en perfecte organisatie van deze dag. Het was geweldig.

wandeleschandele